Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis !

Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis ! - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis !
link : Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis !

Baca juga


Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis !


KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Pasir Mas Nik Mohamad Abduh Nik Aziz berkata tidak perlu membuat laporan polis atau saman berhubung rakaman mendakwa PAS mendapat duit daripada UMNO.

Menafikan suara dalam rakaman tersebut adalah suaranya, Nik Abduh berkata tidak ada keperluan untuk bersumpah dengan nama Tuhan kerana beliau yakin bercakap benar.

“Terserah kepada rakyat untuk menilai sendiri.

“Ayah saya beratus-ratus kali difitnah, satu kes pun tak pernah dibawa ke mahkamah,” katanya sambil merujuk kepada bekas presiden PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

“Dia tunggu keputusan ini di mahkamah Allah,” katanya kepada pemberita ketika ditanya mengenai rakaman itu.

Nik Abduh menegaskan rakaman itu palsu dan ia permainan politik menjelang pilihan raya umum ke-14.

“Mereka mahu memberitahu pengundi bahawa PAS bersama dengan Umno. Mereka mencipta rakaman itu,” katanya.

Beliau menambah rakyat bagaimanapun bosan dengan taktik sedemikian, dan pengundi menyedari PAS bergerak sendiri ke arah matlamat membawa Islam di negara ini.

Pada 28 Februari lalu, Nik Abduh menyelar rakaman itu sebagai fitnah dan menggesa pihak yang menyebarkannya supaya bertaubat. #sumber


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis !

Sekianlah artikel Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nik Abduh: Isu Dakwaan Rakaman PAS-UMNO, "Tidak Perlu" Laporan Polis ! dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/nik-abduh-isu-dakwaan-rakaman-pas-umno.html

Subscribe to receive free email updates: