Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua

Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua
link : Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua

Baca juga


Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua


TEMERLOH: PAS Dun Kuala Semantan terus melipatgandakan usaha dan gerak kerja bertemu dengan masyarakat dalam misi mempertahakan kemenangan kerusi Parlimen Temerloh.

Antara digiatkan adalah mendekati kaum Tionghua yang semakin hari menunjukkan reaksi positif dengan sambutan ceria dan memberangsangkan dari komuniti tersebut.

Sehubungan itu, diketuai Timbalan Yang DiPertua PAS Temerloh, Hasanuddin Salim kunjungan khusus telah diadakan kepada masyarakat Cina di sekitar UPU Jalan Bahagia dan UPU Bandar, semalam.

Menurut beliau, pihaknya berharap lawatan sedemikian mengeratkan hubungan PAS dengan masyarakat bukan Islam dan menjadi ruang dakwah memperkenalkan kesempurnaan hidup dan syariat kepada semua.

Kunjungan yang turut disertai Ahli Jawatankuasa PAS Dun Kuala Semantan itu turut menyantuni kalangan keluarga kaum Tionghua dengan sumbangan kebajikan selain edaran Manifesto PAS. #sumber


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua

Sekianlah artikel Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pertahankan Kerusi P088 Temerloh, PAS Kuala Semantan Dekati kaum Tionghua dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/pertahankan-kerusi-p088-temerloh-pas.html

Subscribe to receive free email updates: