PROTON: Nota ringkas untuk hari ini

PROTON: Nota ringkas untuk hari ini - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PROTON: Nota ringkas untuk hari ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PROTON: Nota ringkas untuk hari ini
link : PROTON: Nota ringkas untuk hari ini

Baca juga


PROTON: Nota ringkas untuk hari ini


Tulisan asal oleh:
Lim Sian See, Facebook Lim Sian See, 15 Jun 2017

Nota ringkas untuk hari ini:

1. Tun M berkata Proton telah dijual kerana dendam. Apa yang telah Tun M lakukan kepada Syed Mokhtar yang menyebabkan beliau marah? Proton dimiliki oleh Syed Mokhtar, jadi penjualan adalah keputusan beliau.

2. Tun M berkata bahawa Proton tidak dibayar pinjaman mudah RM1.5 bilion oleh Kerajaan. Semakan dengan kenalan saya dalam Kerajaan dan vendor menunjukkan ini tidak benar dan vendor telah dibayar. Adakah Tun M mempunyai bukti bahawa tidak sebarang RM1.5 bilion dalam pinjaman mudah ini sampai ke Proton atau anda hanya main cakap sahaja walaupun ia adalah Ramadan?

3. Saham FGV telah pulih kepada RM1.80 hari ini. Mereka yang memberi komen dalam catatan saya tentang FGV minggu lalu bahawa mereka akan membeli saham FGV akan membuat pulangan sebanyak antara 11.8% hingga 19.2% dalam masa seminggu - jauh lebih baik daripada kadar Ah Long atau pulangan KWSP.

4. Lim Guan Eng mengadu bahawa Cukai Hotel Persekutuan adalah tinggi tetapi berkata beliau masih akan terus dengan cukai hotel negerinya selain Cukai Hotel Persekutuan untuk menjadikan kadar itu lebih tinggi.

Memandangkan Pulau Pinang juga akan mendapat potongan daripada Cukai Hotel Persekutuan, ini akan bermakna Pulau Pinang akan mengumpul dua kali lebih banyak wang hasil daripada kedua-dua cukai.

Adakah Kerajaan Pulau Pinang begitu terdesak untuk mendapatkan wang sehinggakan mereka mahu mengumpul dua kali?

Adakah Pulau Pinang akan muflis?

Link asal artikel:
http://ift.tt/2dMkHMa


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2svtYSs

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel PROTON: Nota ringkas untuk hari ini

Sekianlah artikel PROTON: Nota ringkas untuk hari ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PROTON: Nota ringkas untuk hari ini dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/proton-nota-ringkas-untuk-hari-ini.html

Subscribe to receive free email updates: